04 March 2009

TRIMASss:)

pagi tadi saya tak perasan motor saya rosak..
bila naik rasa lain je kat tempat letak kaki kat depan..
nak tengok takut terlanggar orang pulak nanti..
nak berhenti takut lambat pulak sampai kat tempat praktikal..
ahhhh..bila sampai nanti tengoklah..
bawa..punya bawa..punya bawa..
akhirnya sampailah juga kat pejabat..
lega..tadi bawa motor betul2 membimbangkan hati..

harini jugak lecturer yang datang lawat student praktikal nak datang..
berdebar..takut..nervous..macam-macam rasa ada..
tapi..cool dowm guy!!
and dalam pukul 1 lebih tadi dia sampai..
hmm..ini rupanya lecturer tu..
sedikit gempal dan cumel..
nama dia miss faizah binti ismail..tapi saya tak pernah pun jumpa dia..
baru lagi kut kat UiTM Dungun tu..
lepas je dia panggil bos, lecturer tu bagi satu form..
"awak isi ni, saya nak cakap dengan bos awak dulu..after this i'll call u"
saya pun isilah form tu sambil curi2 dengar apalah yang dibulkan tu..
ishhh..tak dengar sgtlah..
bialah..saya mengeluh..
lepas je habis cakap ngan bos, dia panggil saya..
bila sampai je kat miss, ada sorang mamat ni tanya something..
and saya pun jawablah..bla..bla..bla..tima kasih..
pastu baru je nak tanya miss.."oklah azizul, i balik dulu" ['_']
huh??tak sempat tanya lagi ni..muka miss nampak lain je..
marah ke sebab layan mamat tadi tu..atau kesensitifan aku je yang rasa macam tu..
takpelah..janji selamat dia takde tanya soalan..fuhhhhh..

motor saya tu pulak macam mana saya nak baiki ni..
nak baiki sendiri tak tahu rosak apa..haaaa!!!
mintak tolong dengan staf kat sinila sebab haritu pun dia ada tolong baiki kereta customer..
saya pun mintak tolong dia..
"mmm..boleh tengok motor saya rosak apa??
dia pun jawab.."ok je"
terus je dia pegi kat motor saya and tengok apa yang rosak..
"hmm..ni bukan rosak, tapi nat no 14 tercabut"
mak aiii..nat tercabut..patutla bawak moto tadi asyik bergesel je..
"pastu, dekat2 sini kedai moto ade ke".."kalau ada mintak tolong belikan boleh tak??"
and sekali lagi dia tolong..
dia tolong belikan nat nombor 14 tu..dia pegi ngan kawan dia..
lepas beli kawan dia tolong pasangkan..saya tengok je sebab tak pandai..hehe..
yesss..dah siap..tapi dari 4 nat, 2 je boleh pasang..2 lagi susah sikit..
yang 2 lagi dia suruh pasang kat kedai..
okla boleh pasang 2 nat je..janji dah tak goyang2..
terima kasih daun keladi..lain kali tolong lagi..
nak tahu sapa yang tolong saya..ni nama dia

TOLONG BAIKI/BELI NAT 14 :
encik mohd faisal
en. fadLi

TOLONG TENGOK :
en. wan yusdi
en. yusmaizi
en. syazli
en. azizul (akula tu)

hahahaha...
so, kepada semua nama di atas (except aku), arigato kozaimas..syukran..thank you..xiexie:)
ok..bye..bye..dah siap taip..
nak balik dulu..
tak sabar nak cubit pipi fahim yang comel..
adik..tunggu..abang dah balik.......

0 Comments:

Post a Comment