01 March 2009

alahai..kena TAGGED!!

hmmm..10 perkara tentang orang yang tag saya..

1. Nama penuh dia AIDA NADIAH BINTI ABDULLAH

2. Nama glamour dia yang saya tahu - fairytopia

3. Umur dia sekarang dah 22 tahun

4. Baru je dapat kerja as interior designer

5. Seorang yang kreatif, inovatif..

6. Tersangat amat sekali sukakan PINK..pinkylicious

7. Suka amik gamba..that why dia cakap kalau pergi mana-mana kamera mesti ada dalam beg

8. Suka membaca

9. Ada oven cap butterfly jugak..kitaaa serupaaa..la..la..la~~~

10. Ada anak patung spongebob..kwang..kwang..kwang..


ni pulak 10 perkara tentang saya..malunye nak bagitau..ngeee~~

MySpaceNama penuh saya Wan Mohd Azizul Bin Wan Zainudin

MySpaceAdik-beradik ada 6 orang, anak nombor 2, anak lelaki nombor 1

MySpaceMasih lagi berumur 21 tahun

MySpaceSuka masak-masak..haritu baru je try buat rolling sardine

MySpaceSatu perkara yang maybe ramai orang tak tahu..saya tak suka tempat tinggi, saya G.A.Y.A.T..so, pada sape2 yang nak suruh saya panjat pokok mangga, pasang astro, pasang lampu jalan, pasang lampu kelip2, naik titi gantung, cuci kipas, tukar mentol lampu, cat siling, pasang atap rumah, tampal zink berlubang ke..apa ke..mintak maaf banyak2la ye..cari orang lain

MySpaceSaya jugak tak minat sangat nak bersukan tapi kalau tengok sukan saya suka. Last saya main sukan time darjah 2 haritu, main tolak bola guna kayu hoki..dapat juara tu. Kalau korang nak tahu, muka saya ni pernah kena bola sepakan penalti..yelah, sape suruh ko berdiri kat tiang gol..

MySpace Suka kat budak2 yang comel and pipi tombam..geram nak cubit2

MySpace Sensitif

MySpaceSaya ni jugak kalau hendakkan sesuatu mesti kena dapatkan jugak

MySpaceCita-cita saya yang dalam proses pembikinan..saya nak buka bakery shop saya sendiri

tu jelah serba-sedikit tentang saya yang mungkin korang tak tahu..pastu, saya nak tag :
:: faiRyTopia (boleh ke tag balik ni??) ::
:: eman asyrafi ::
:: najihah faizah ::
:: fLora ::

1 Comment:

  1. helang timur said...
    salam, terima kasih sbb tag sy...
    sy x brape bminat letak tag kat blog ni..maaf yer..
    sy letak kat sini jer boleh x, apa yg sy tau...

    1.sy suka baca blog ni
    2.blog ni byk manfaat..
    3.semoga tuan punye blog ni teruskan usaha dan cita2..
    4.terima kasih sbb link sy dlm blog yg smart ni..kemas jer blog ni...sbb x byk aksesori..tp ok jer..
    5.terima kasih jugak sbb ziarah blog sy..smg sama2 dpt informasi yg bguna..:)
    6.sy dah tgk blog info dapur..bagus sgt2..teruja sy nak beljar memasak..:]..terima kasih..
    7.sy link blog ini jugak yer..
    8.smg bjaya dan teruskan usaha dlm blogging...masih beginner ye?xpe2..kongsi ilmu dan amal juga dgn org lain..
    9.smg tcapai cita2 mmbuka bakery..
    insyaAllah sy org pertama yg tempah kat bakery anda..hehe..
    10.jgn gayat2...latih diri naik jejantas...hehe..

    tentang saya..
    saya masih belajar dan telah berpunya,,:]..terima kasih..

Post a Comment