14 March 2009

KAWAN SAYA : EPISOD EMPAT

4. MOHD TAJUL ARIFF BIN ANNUAR
a.k.a tajul


nak kenal sapa yang nama tajul ni? tuuu..mamat yang berkulit putih kat depan sekali yang bermuka poyo semacam..hehe, dont angry-angry abe tajul:) ni gamba time kitorang ada jungle tracking masa event class kat kampung orang asli..best sesangat..hepi..suka..

Tajul ni actually masuk lambat dari kitorang. Orang dah seminggu belajar dia baru masuk, tak tahu kenapa and saya jumpa dia time on the way ke tandas, nak mandi..hehe.. Dia tegur saya dulu. First question dia tanya..saya pergi kelas ngan sapa..kelakarkan. Selama ni tak pernah2 ada orang tanya tiba-tiba dia pulak yang tanya. Saya pun jawablah usually saya pergi sorang-sorang je. Lepas tu nak tahu lagi apa dia cakap??

dia cakap..'esok kita pegi kelas sama-sama boleh'
saya balas..'oohhh..boleh je. Tapi sanggup ke pegi kelas awal??'
'ok..takpe'
saya cakap..'kalau gitu esok saya tunggu kat bawah'

Macam tulah kami kenal bertempat di depan tandas:) Tapi, keesokannya tak berjalan seperti yang dijanjikan..saya terlupa!! alamak, mesti tajul tak jumpa cari kelas kat mana. Dahla ni kelas pertama dia. Baru je saya nak tanya ngan classmate saya tiba-tiba Tajul tersengih kat depan pintu kelas. Hmm..lega..jumpa pun dia cari kelas kat mana. So, start on that day kami pun belajar dalam kelas yang sama sampai akhirnya..

More about this guy..

>> orangnya kecil molek, berkulit putih, sometimes funny, sometimes naughty, gila-gila..bila jalan always like a 'little macho man'...hehehe...

>> ada moto skuter ego warna merah...seegois tuannya..

>> ada sahabat yang juga merangkap 'adik and pembantu' dia bernama zafuan. Kenapa saya cakap macam tu..sebabnya kalau tajul pergi mana-mana mesti si zafuan ni ada sama..duk bilik sama, naik moto gi kelas sama-sama, balik kampung sama-sama, main bola sama-sama. Sekarang ni continue degree pun kat kampus yang sama, course pun sama..

>> walaupun si tajul ni anak orang kaya-kaya tapi dia tak berlagak..tak macam anak orang kaya lain, baru kaya sikit dah perasan.

>> ada juga perangai dia yang saya tak berapa suka..

>> STATUS: hmm..DONT KNOW..

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    : deis guys sgtt garang tapi vary da sporting =). abe joe

Post a Comment