20 March 2009

~~S.A.Y.A.S.U.K.A~~

hari ni hari jumaat..20 mac 2009..

and hari ni saya kena buat o.t praktikal...
o.t praktikal??
korang mesti tak pernah dengar or tahukan..
tapi tulah realiti yang saya kena hadapi harini..hehe..

sebenarnya saya bukan apa..jaz nak tolong staf kat sini je..
dorang ada majlis ramah mesra kakitangan and takde orang nak jaga urusetia resort..
yelah, staf kat sini 99% lelaki..
so, saya dengan rela hati menawarkan diri untuk jaga reception..tapi bukan saja nak tunjuk rajin ok..saya ikhlas tau..macam geng wonderpets selalu cakap..
apa yang penting?? KERJASAMA:)
pastu..lepas habis game, ada BBQ..
tapi kenapalah perut saya ni rasa kenyang sangat..
terpaksalah tak makan walaupun bukan selalu dapat BBQ macam malam ni..

then..saat yang dinanti-nantikan..the lucky draw time!!
as usually, im trying my luck that night..
tp selalunya memang dah kompem2 and sah2 tak dapat..
berpuluh-puluh tahun im always trying..and trying..and still trying to be a lucky person..
hopefully..masin mulut my bos..
yelah..dah dia cakap saya kena datang harini sebab nama ada dalam list penerima...
adalah 4, 5 kali dia cakap..

and now..showtime!!
10 penerima hamper pertama..
not my name..
bukan saya..
masih lagi bukan saya..
that not my name..
not again..
not me..
and again..untill the last name..
bukan nama saya jugak!!!!
hmmm..takpe, never give up..yang tu hamper kecik je..
tuu, hamper besar ada lagi..kalau ada rezeki adalah..

first name..tu bukan nama saya..
then..sama jugak bukan nama saya..
third..bukan...
bukan juga...
bukan..bukan..
then..WAN MOHD AZIZUL BIN WAN ZAINUDIN..
eh..nama saya tu..
huhh..nama saya?
arghhhhhhhh...akhirnya..
im be the lucky one..yuhuuuuuuuu:D
sukanya..
hepinya saya..
macam tak percayanya saya..
masin mulut my boss..
arigato kozaimas bos..a.k.a en.fakarulzi

Lepas je amik hamper..saya terus mesej kawan saya..
saya bagitau dia saya dapat hamper..
menggigil saya..(cehh..macam nak amik award je aku ni)
time tu Tuhan je yang tahu betapa hepinya saya..
macam nak melompat je..
nak menjerit pun ada gak..
but..behave yourself budak oiiii..
hehe..

habis hamper..
tapi masih ada lagi hadiah..
tinggal lagi 3 hadiah..
sapa yang dapat ni memang bertuah sesangat..
hadiah yang tersangat spesel..
dapat kambing..yeah..kambing..
nape?? tak caya..betul dapat kambing..
bialah nak caya ke tak..
janji i got something although tak dapat kambing..
and for a long time im waiting for this...
...............S.A.Y.A..S.U.K.A.....................

0 Comments:

Post a Comment