15 March 2009

KAWAN SAYA : EPISOD LIMA

5. NORAZIAH BINTI AHMAD
a.k.a aZy, aXia, bestprensaya


jeng..jeng..jeng..memperkenalkan cik noraziah ahmad!!! yeeeeeyy..
sape nak kenal dia angkat kaki..

nak tahu macamane saya jadi kawan dia??

nak tahu bila saya jumpa dia??
nak tahu orangnya macam mane??

time saya mula jadi rapat ngan dia kalau tak silap masa kitorang attend event our senior kat dewan cemara..lepas je habis event tu, kitorang berposing-posing kat luar dewan sambil amik gamba and time tulah we getting close..rasanyalah..

Azy ni pada saya seorang yang...............................................................sangat garang..hahaha.. takdelah, saya gurau je. Tapi dia garang pun ikut situasi jugak, contohnya time dia menjadi lecturer subjek matematik saya, cam gambar sebelah tu..Masa tu dia memang bertukar jadi garang..kalau saya main-main mesti kena marah..kena zaSsS..zaSsS. Tengoklah, ketegasan dia sebagai sorang lecturer, sampai tudung pun da lain. Time buat assignment pun takleh nak main-main, nati kena rotan..hehe..bukan apa, betul juga cara dia tu. Kalau main-main, nati esemen lambat siap. Bila lambat anta esemen nati kena potong markah pulak, nanti sape jugak yang susah. Juga sorang yang kreatif..tulisan dia pun cantik, saya selalu jeles ngan tulisan dia.

Masa kat uitm duNgun dulu kitorang selalu balik kelas jalan kaki sesama..dalam kelas selalu duk tepi dia..pegi pasar malam depan D.A sesama..makan nasi lemak kat food court sesama..wat grup esemen sesama..makan kopok lekor kat tepi pantai sesama..hmm..bestnya..tapi sekarang dah tak boleh sebab dia sambung belajar kat shah alam dah and dapat kawan baru..tapi kitorang masih lagi contact each other. Kadang-kadang tu dia mesej saya..saya mesej dia..dia call saya..saya jawab call dia..mesej kat friendster..Kami pun selalu tolong-menolong. Bila dia susah saya tolong dia, bila saya susah saya mintak tolong dia and apa yang penting??KERJASAMA..hihi..

>> peminat fanatik basketball..

>> anak jati johor..bertempat di Felda Adela, Kota Tinggi..

>> STATUS:


..SINGLE..
..AVAILABLE..

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    Hemmm...

    View Profile: Rantong™
    Anonymous said...
    : i luff axia too :
    mishhh her oleeediii.
    makcik, ak rendu ko :(
    Anonymous said...
    tenks jijo.
    luff u my dear beshbuddy.

    pijar.
    rendu kau gak

Post a Comment