11 March 2009

KAWAN SAYA : EPISOD TIGA

2. UMMI HELWARIENA BINTI CHE JUHAN
a.k.a kak umi @ Pn. ummi


hmmm..macam mana saya jumpa kak ummi ye?? hmmm..tak berapa nak ingatla tapi apa yang saya ingat saya join geng kak ummi ni time part 1 tapi start rapat time part 2. Masa tu style kak ummi ni biasa2 je. Yelah, student baru katakan..lepas dah lama sikit barulah nampak perubahan..fesyen ala-ala mak datin gitu..lagiiiiiii..korang baca jelah kat bawah ni..

>> seorang pelajar yang sangat pandai. Every sem dapat Anugerah Dekan, pointer maintain je 3.5 ke atas..

>> student senior dalam kelas

>> asal dari pasir mas, sebab tulah orangnya come lote

>> kak ummi ni kalau dia study, memang betul2..bila main, main puas-puas..

>> bila naik motor kak ummi mesti fokus betul2..kalau orang lain bolehla pusing2 tangan, paling2 muka, gerak2 kaki..tapi kak ummi tak macam tu..keras semacam je bila bawa moto..fokusla katakan and yang paling tak boleh lupa time lepas balik pasar malam tahun lepas..satu motor naik 3 orang!! hahaha..pecah perut kitorang ketawa:D tapi saya naik motor ngan orang lain ye..

>> hmmm..tu jelah yang saya boleh ingat pasal kak ummi ni..

>> STATUS :


MARRIED!!

0 Comments:

Post a Comment