05 October 2009

TAGGING..TAG..

Copied From Eiman...

1. apa perasaan sekarang
* very..very..and very da haPpy coz dah nak konvo!!

2. saya nak makan
* nasi dagang..hmm..berkurun dah tak pekena nasi dagang

3. saya x suka
* orang mengada-ngada+gediks+perasan+jahat+mulut laser+hati busuk+sombong

4. impian saya
* den nak jadi orang kayo-kayo

5. haiwan yg saya tidak suka
* macam-macam ado

6. saya harapkan
* impian jadi kenyataan

7. jika boleh diputarkan masa
* saya nak jadi baby balik..haha

8. saya pada 10 thn akan datang
* soalan panas..mybe dah ada keje, and mybe dah kawen..kwang3 =)

9. hp saya adalah
* biasa2 aje..telepon yang ada flash tapi takleh amik gambo

10. saya pernah bercinta sebanyak
* N.E.V.E.R.N.E.V.E.R.N.E.V.E.R

11. saya suka pada
* benda yang kreatif

12. kawan2 saya
* bila korang nak kawen..hihi

13. pernah dikhianati
* entahla..tak perasanla pulak penah kena ke tak

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
* lantak diala..that not my business

0 Comments:

Post a Comment